Medbestemmelse i undervisningen

desember 16, 2007 at 1:36 pm Legg igjen en kommentar

Medbestemmelse i undervisningens planlegging, gjennomføring og vurdering:

  • Hvordan skal undervisningen være for at du skal ha bedre utbytte av den?
  • Hvilke arbeidsformer mener du passer godt når du arbeider med dette?
  • Sett kryss og gi en kort begrunnelse:

Arbeidsmåte

Passer veldig godt

Passer godt

Passer mindre godt

Individuelt arbeid

 

 

 

Begrunnelse

 

 

Samarbeidslæring

 

 

 

Begrunnelse

 

 

Gruppearbeid

 

 

 

Begrunnelse

 

 

Elevforedrag

 

 

 

Begrunnelse

Felles gjennomgang av lærebokstoff

Begrunnelse

Utenatlæring

Begrunnelse

Ekskursjon

Begrunnelse

Forslag til andre arbeidsmåter

Begrunnelse

Entry filed under: Pedagogikk.

Religionshistorien på 90 sekunder Vurderingsskjema og kriterier

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



%d bloggere like this: